Acest site foloseste cookieuri, in scopul functionarii platformei de comert online, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Cititi politica de cookieuri si cea de protectie a datelor aici
Setarile cookieurilor
Accepta toate cookieurile

Cookieuri necesare functionarii siteului web. Fara aceste coockieuri, magazinul nu poate functiona.

Cookieuri folosite in activitatea de marketing, pentru realizarea statisticilor si masurarea eficientei siteului.

Alte cookieuri folosite in site si in aplicatie

 

Învăț să scriu! Comunicare în limba română

0
Votul tau:
1
2
3
4
5
-/5
Vot: 0/ 5 din 0 utilizatori
Spune-ti parerea
Cod:
023625
Editura:
Pret: 22.32 lei
(tva inclus)
0734417248

Autori: Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

 

Caietul auxiliar „Comunicare în limba română – Învăț să scriu!” reprezintă un instrument de lucru atractiv care vine și completează demersul didactic al învățătorului în vederea aprofundării achizițiilor de citit-scris ale elevilor de clasa I. Caietul este structurat în 10 unități de învățare care tratează, în aceeași ordine, conținuturile și temele din auxiliarul „Comunicare în limba română – Învăț să citesc!”.

Prin conţinutul său, caietul de scriere dezvoltă, în principal, deprinderi de scriere corectă și caligrafică, dezvoltă capacitatea elevilor de a exprima în scris idei și sentimente, dar oferă și contexte de exersare a actului citirii, de îmbogăţire a vocabularului.

Caietul de scriere conține spații cu liniatură specifică alocate scrierii pentru copiere, transcriere, completare de propoziții, formulare de enunțuri, precum și exerciții variate care vizează domeniile: citire/ lectură,  scriere/ redactare, elemente de construcție a comunicării. 

Sarcinile de lucru sunt atractive, au grade diferite de dificultate, oferă contexte multiple și variate de exersare a scrisului, de automatizare a citirii și de conștientizare a conținutului citit. Jocurile au o pondere semnificativă și oferă posibilitatea realizării transferului către alte discipline.

În plus, alte puncte forte ale acestei lucrări sunt:

  • încurajează activitatea independentă a elevilor, dar îi implică și în activități practice care necesită lucrul în grup.
  • propune activități ce au la bază conceptul de învățare prin intermediul jocurilor educaționale. Astfel copiilor le este formată o atitudine pozitivă în raport cu școala și educația.
  • contribuie la dezvoltarea creativității și imaginației prin activități de tipul „Desenează diferite ființe sau obiecte ale căror denumiri încep cu sunetul M. Folosește tehnica amprentării, ca în model“.
  • exercițiile sunt însoțite de ilustrații plăcute, care încurajează implicarea copiilor atât în studiul individual, cât și în lucrul la clasă.
  • învață copiii să lucreze în echipă prin activități de tipul „Lucrați împreună“, să comunice și să accepte opiniile celorlalți colegi.

Prin maniera în care este structurat, caietul contribuie la optimizarea procesului de predare-învățare-evaluare, cele zece unități de învățare oferind elevilor contexte de familiarizare cu noțiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor și abilităților de citit-scris, de sistematizare a achizițiilor dobândite, de evaluare și autoevaluare, precum și contexte de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare în dobândirea unei competențe specifice.

Auxiliarul conține pagini destinate evaluării inițiale, recapitulării și evaluării la finalul fiecărei unități de învățare, recapitulării și evaluării finale, pagini pentru ameliorare (Pentru a merge mai departe) și dezvoltare (Un pas spre Excelent), repere pentru reglare (Ai rezolvat asemănător).