Acest site foloseste cookieuri, in scopul functionarii platformei de comert online, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Cititi politica de cookieuri si cea de protectie a datelor aici
Setarile cookieurilor
Accepta toate cookieurile

Cookieuri necesare functionarii siteului web. Fara aceste coockieuri, magazinul nu poate functiona.

Cookieuri folosite in activitatea de marketing, pentru realizarea statisticilor si masurarea eficientei siteului.

Alte cookieuri folosite in site si in aplicatie

 

Moduri de a percepe. O introducere n teoria artei moderne și contemporane

Cristian Nae

0
Votul tau:
1
2
3
4
5
-/5
Vot: 0/ 5 din 0 utilizatori
Spune-ti parerea
Cod:
017791
Editura:
Atentie! Stoc limitat: 0 in stoc
Pret: 9.99 lei
(tva inclus)
Număr pagini: 248
ISBN: 978-973-46-5115-3
Tip ediție: broșată
Format: 160x235
An apariție: 2015
 
Editia a II-a
 
 
Operele de arta isi datoreaza notorietatea modului in care sunt percepute de privitor, in special de cel profesionist. Odata cu transformarile petrecute in domeniul artelor vizuale de-a lungul timpului s-a schimbat si felul in care publicul a receptat si interpretat lucrarile de arta. Volumul isi propune o introducere in teoriile artei moderne si contemporane, cu accent pe relatia dintre subiectul receptor si opera de arta, din perspectiva relatiilor de putere, a retoricii vizuale si a structurilor dorintei. Istoricii si criticii de arta, esteticienii, precum si artistii din noile generatii vor gasi aici conceptele si teoriile care au influentat decisiv studiul imaginii in ultima jumatate de secol, explorind diverse tipuri de analiza critica a vizualitatii.
 
Din cuprins:
Imagine, societate si ideologie: teoria social-critica a artelor vizuale • Imaginea-ecran: teorii psihanalitice ale artei si reprezentarii vizuale • Imagine si semn: teorii structuraliste ale artelor si reprezentarii vizuale • Imagine si text: teorii post-structuraliste ale artelor si reprezentarii vizuale • Imagine, discurs, putere: analiza critica a discursului si a spatialitatii • Estetica relationala: de la obiecte la relatii sociale • Estetica dialogica: arta, comunicare si comunitate • Globalizare si reprezentare a identitatii: teoria postcoloniala a artelor vizuale
 
 
0
Vot: 0/ 5 din 0 utilizatori
Spune-ne acum ce crezi despre acest produs! Daca ai comentarii sau intrebari legate de acest produs scrie-le aici si noi iti vom raspunde!