Acest site foloseste cookieuri, in scopul functionarii platformei de comert online, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Cititi politica de cookieuri si cea de protectie a datelor aici
Setarile cookieurilor
Accepta toate cookieurile

Cookieuri necesare functionarii siteului web. Fara aceste coockieuri, magazinul nu poate functiona.

Cookieuri folosite in activitatea de marketing, pentru realizarea statisticilor si masurarea eficientei siteului.

Alte cookieuri folosite in site si in aplicatie

Nou
In stoc
Povestea fără sfarșit

Povestea fără sfarșit

Michael Ende
Pret: 48.48 lei
 

Caietul elevului pentru Limba și literatura română - Clasa a IV-a

0
Votul tau:
1
2
3
4
5
-/5
Vot: 0/ 5 din 0 utilizatori
Spune-ti parerea
Cod:
023655
Editura:
Pret: 22.32 lei
(tva inclus)
0734417248

Autori: Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

 

Număr de pagini: 120 pagini color

Cu ajutorul caietului de Limba și literatura română, elevii de clasa a IV-a...

  • se bucură de activități inedite, cum ar fi realizarea unui semn de carte urmărind instrucțiuni clare.
  • își dezvoltă gândirea critică prin exerciții ce îi provoacă să-și formeze o opinie, să o exprime și să o argumenteze prin idei înlănțuite logic. Un astfel de exemplu ar fi exercițiul în care elevii sunt invitați să argumenteze dacă este sau nu important să se joace în aer liber. Sau care este opinia lor în ce privește folosirea calculatorului în învățare și de ce.
  • descoperă cât de ușor și plăcut este să învețe prin intermediul jocurilor – așa cum se întâmplă la lecția Pronumele personal, unde sunt invitați să deseneze „pălării gânditoare“ pe coli colorate.
  • își dezvoltă creativitatea și abilitățile de comunicare, imaginându-și diverse situații și expunând firesc aceste idei, fie scris, fie oral.
  • exersează diverse tipuri de scriere, un bun exemplu fiind conceperea de texte pentru afișe.

În plus, sarcinile de învățare au legătură cu experiențele trăite de copii sau posibile în realitate și facilitează formarea unor tehnici de lucru. Astfel, exercițiile propuse au, pe lângă funcția informativă și formativă, un plus de valoare ce rezultă din contextualizarea învățării, ancorarea ei în realitatea vieții în care elevul este parte activă.